Followers

Tuesday, December 16, 2008

happy birthday baby boy!

p/s: sepatutnya dipublish pada 13.12.2008. tapi, kesilapan teknikal (di mana brodben lembab kat umah ayah) jadinya baru la ni aku boleh update.




sebijik kek mini yang telah ditiup lilinnya tepat jam 12am.
en alang masa tu tgh sebok bukak2 baju nak tidor dah.
sebab sebelum tu kitorang kuar pi pekena char kuey teow.
bila tetiba aku tutup lampu, pasang lilin,
dia leh wat bodo lagi.
sebab ingatkan aku pasang lampu tidor. (boleh?)

dengan berkain pelikat dan berlenggeng.
en alang sambut birthday yang ke-22.


sori la ek.
terseksi sket.
korang jangan nak mengada tergoda bagai ok.
babap kang!
hehehehe~

en alang dah beri kebenaran letak gambar dia tak berbaju ni. tu yang laju jeee....
(orang suruh pakai baju, takmo!)

15 comments:

  1. awwwww.....
    huhuhuhu...

    happy belated en alang!

    ReplyDelete
  2. ~ saya kena tutup mata. nanti tergoda plak. :P

    happy belated birthday utk en alang. ~

    ReplyDelete
  3. ouuchhh..
    sepsiiii..

    hihihi
    hepi belated bdey incit alang..

    ReplyDelete
  4. cekciiiii
    *tutup mata malu jap

    intan..happy selalu k..
    jgn nages2 kita cayang awk taw

    ReplyDelete
  5. adeh deh deh. MEMANG dah tergoda ni kak! ahahaha. gurau jek =p

    happy birthday to en alang yg seksi ituuuu =D

    ReplyDelete
  6. ooo mak kau, tekejut maksu dibuatnyer, ahaks (jangan mare).

    happy besday encik alang :D

    didoakan sukses selalu :)

    ReplyDelete
  7. gembira jek tengok orang len gumbira ^_^

    manade tergoda!

    hehe

    ReplyDelete
  8. awwwww...seksi meksi tuuuu
    hepi belated besday utk en alang

    ReplyDelete
  9. hepi besday wat encik alang...moga dipanjangkan umur dan dimurahkan rezeki....amin....opsss, moga cepat dpt baby....

    ReplyDelete
  10. Rasa cam dah komen..hilang...??

    anyway, happy belated birthday en.alang, kali ini celebrate ngan isteri mesti best kan..

    intan pun mesti seronok...ahh seronoknyer..

    ReplyDelete
  11. alamak tak totop orat.

    hahahahhaha

    oh samat hari jadik en.alang. moga2 mu panjang umo murah rejeki.

    p/s : gaya ucapan mcm dah kenai lame je en.alang mu itu wahai kak kurak kurak. ehhehe

    ReplyDelete
  12. hppy belated besdy utk En alang,
    x sngka kn umr dia 22,sbb muka dia nmpk matured sgt..=)

    ReplyDelete
  13. happy belated besday utk en alang .. semoga berbahagia selalu ..

    p/s: gmbr lucah di harijadi .. wakakakkaa ..

    ReplyDelete

Jemput2! Makan jemput2 meh!

nuff

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...