Followers

Monday, January 19, 2009

kami berpergian

sebelum pergi, mari kite camwhore dulu. camera ni bateri takde. alih2, ajik hulur bateri rechargeable. wah! kesempatan la kan. tgk tu, iqa sempat je jengah kat camera ni. tak perasan aku dia lalu kat sebelah.


ibu start masak kul 6.30 pagi. kari ayam, sayur kacang panjang ngan hati dan pedal beserta sambal jawa. marvellous! biarpon 3 lauk je.


oh. kami bertolak jam 10 pagi. kul 8 am ibu dah siap masak semua. tapi tunggu ayah terhegeh2 siap. tak tau apsal ayah tu bersiap lambat bebenor.


en alang botak. beria2 dia nak wat cukuran dragon kat blakang kepala dia. nak mati ke? mau aku tak bagi tido lam bilik kang. dia ni kpala otak kengkadang tu geliga bebenor. benda2 pelik yang dia nak wat. oh. kami berpergian satu kereta, dan satu motor. dalam kereta, ada ibu, ayah, aku, en alang dan iqa.

kat motor plak, ada ajik dan kawan dia, acap.


ibu dan ayah. on way nak ke sana. ke mana? rahsiaaaaaaaa...........


yang bermotor tu la ajik dan acap.


iqa. budak umur 16 tahun. ada sape2 nak chop ke? ngeee~


korang teka la kitorang ke mana.
dan kenapa ajik dan acap naik motor.
padahal kitorang naik mpv. bukan sedan. muat je kalau nak sumbat budak berdua tu.
hehehe.

11 comments:

  1. wahhh !!
    piknikkk..
    suker sukerrrr...

    ReplyDelete
  2. misZue dan nanonano,
    ha ah. pi piknik. bestttt sangat! :)

    ReplyDelete
  3. wahhh sempoi je ekk..
    sekali sekala outing mmg lah sgt beshhh

    ReplyDelete
  4. huhu. muka iqa memang iras2 ngan akak. sekali tgk, dah tahu adik akak =D

    ReplyDelete
  5. zaza,
    hahahahaha!

    aliya,
    tak2. pi mengipoh je. kikikiki.

    hana,
    ha ah. memang best. ni terpengaruh ngan kisah outing hana la aritu. hehehe.

    diya,
    kan? macam difotostat jek. badan pon sama je ok. huhuhu.

    ReplyDelete
  6. zaza,
    hahahahaha!

    aliya,
    tak2. pi mengipoh je. kikikiki.

    hana,
    ha ah. memang best. ni terpengaruh ngan kisah outing hana la aritu. hehehe.

    diya,
    kan? macam difotostat jek. badan pon sama je ok. huhuhu.

    ReplyDelete
  7. jada aurat adik, lagi baik :)

    ReplyDelete
  8. kompem piknik!!!!
    nak ittuuttt!!!

    ReplyDelete

Jemput2! Makan jemput2 meh!

nuff

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...