Followers

Thursday, September 3, 2009

b, kul brape ni?

pagi tadi,
aku dahla rabun.
tgk jam kat decoder astro tu, malap2 je.

kejut en alang.
tanya kul brape.

en alang selamba cakap, pukul 4.45am yang...

terus aku melompat.
en alang lak sambung tido.
aku kejut la dia, cakap dah lambat.
sebab tugas dia hari2 masak nasik.
pastu, bila dia dah bangun, nak ceduk beras,
aku teringat ada mee dalam fridge.

terus cakap kat en alang, takyah masak nasik.
kite makan mee goreng jek.

kuarkan udang, isi ketam, taugeh.
terus kecebur2 masak mee goreng.

sap2 soi maaa...hehehe.
cepat dan lazat!

abis makan, kul 5.20am.
borak2 ngan en alang, relax2 minum teh panas.
(sedapnyeee...teringat2 teh tadi..huhuhu)
en alang sebok kacau2 aku.
(korang tau kan maksud kacau di sini? tak faham takpe)
aku marah2 dia. cakap dah lewat nak kacau2 aku pon.
karang kelam kabut nak mandi bagai.
huhuhu~

en alang kehampaan.
itula, semalam keje lagi sampai kul 11pm.
sape suruh balek lambat?
kan dah tak dapat...

hahahahaha!

(apsal tetiba entri aku ni berunsur lucah?)

15 comments:

  1. hahaha..posa cik kak oi..
    kami dh tggai 2 hari..
    semalam kena bukak gak, coz kurang air..
    ish, sempat ye goreng mee..
    saya dh xlarat nk masak2 ni..
    malas aje..
    p/s; len kali bangun awai sket, baru sempat!;p

    ReplyDelete
  2. sebab lapar kot..wakakaka..amboi!

    ReplyDelete
  3. kacau?? amy budak underage lah. tak paham. hehehehe....

    ReplyDelete
  4. cehh. ade sedikit la unsur-unsur tu. hehe.

    ReplyDelete
  5. hehehheheh....kite sini sengih2 aje...

    ReplyDelete
  6. hihi sian alang,
    alerr rilek ar yg,
    die blk kol 11, awal lg tu..
    laki ai blk kol 2-3pg yer hr2..
    sempat lg 'mkn' lps sahur,
    tp kene pndai bajet ms,
    kol 530 cpt2 mandi sblm imsyak,
    hihi :p

    *owhh lucah gak ke ni??

    ReplyDelete
  7. wakakakaka intan..

    selamba jek citer nih..sempoii habiss.. ekekeke

    kalau naja, selalu mr e takdelah kacau 'gitu'. tapi selalunya kena kacau bila dah amik air sembahyang. saje² nk bermesra², peluk² manja gitu. main peluk je dia, tak tau isteri dia ni dah berwudhu'. hadoiii.. kadang tu siap merajuk² ngan dia, sebab malas nk amik wudhu' 2-3 kali..[kena peluk pun nk merajuk kah? hehehehe]

    :)

    ReplyDelete
  8. err.. tak paham.tak nampak. :P

    ReplyDelete
  9. tadi dah try komen
    sori le kalau komen
    sampai 2 3 kali

    bahaya entri ni
    bebudak lum kawen
    tak sesuai bace
    hiks...

    ReplyDelete
  10. outchhh... kaco sopan2 takper ar...hikhik!

    ReplyDelete
  11. sama la... celik2 bijik mata... harus cari decoder estro... hehehe... entri lucah?? x lucah sgt pon.. cikit2 je... tang ujung2 gitu... har har har...

    ReplyDelete
  12. wuhuu....da ujung2 nk abes sahur br nk kaco lakss....notty oh en alang...

    ReplyDelete
  13. sempat lagik tuh - ha ha ha....lagik beberapa minit nak masuk sahur dah...

    lawak la wei..

    ReplyDelete

Jemput2! Makan jemput2 meh!

nuff

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...