Followers

Thursday, January 28, 2010

saket apa lak ni?

ok. hari ni dah happy2 semula.
semalam hambek ko...aku langsung tak call dia.
dan dia call aku, tapi aku diam seribu bahasa.
memang malas nak kasi can ok.

balek keje je,
terus dia terkam aku.
minta maaf, cium2, peluk2.
aku wat bo layan je.
bagi dia rasa, apa aku rasa.

tapi malam tadi rasa kesian sangat kat en alang.
sebab dia beria2 jaga khalish.
dok dodoikan anak ke hulu ke hilir.
huhuhu~

terus aku buatkan air oren,
bagi dia minum.
tu dah kire aku berbaik la kan?
dan malam tadi kami berbincang dan tak nak perkara tu berulang balek.

:)

ok. berbalek pada tajuk asal.
aku tengah saket ni.
saket bawah perut.
macam senggugut.
tapi aku baru je lepas period last week.
saket apakah ini?

tengah aku fotostat dokumen,
saket tu tetiba menyerang.
terus aku cari kerusi nak duduk.
sorang mamat ofis ni tanya, aku kenapa?
aku cakap aku saket cam senggugut.
tapi aku baru lepas period.

dia gelakkan aku.
ingat aku wat lawak ke?

sorang lagi mamat ofis ni plak kata, 'dah melekat kot'.
apakejadahnye nak melekat bagai.
baru lepas period kot.
aku ni kalau nak cakap pasal saket,
tak kire la orang tu lelaki ke, pompuan ke,
kawen, belum kawen,
aku citer je.
nak malu wat apa.
dah fakta.
huhuhu~

saket lagi ni weiii...
saket apa ni?
kalau pi jumpa doktor,
nak cakap saket apa ek?

9 comments:

  1. ko cite la mcm ko cite kat mamat ofis ko tu..g jupe doktor..bahaya gak tu..

    ReplyDelete
  2. try le tanya doc..
    xpun maybe sebab baru-baru lepas bersalin kan.. kot benda tu ada kaitan.

    jgn lupa p tanya doc, ya. better confirm bebetul apa puncanya, dari kita duk pk2 nape rasa gitu.

    ReplyDelete
  3. Refer doc cpt yg, h0pe xda pe2 mslh la,

    ReplyDelete
  4. Jumpa doc bru tau sakit apa. . .jgn dbiarkn sakit tu. . .

    ReplyDelete
  5. angin kut..
    mkn meee kan?
    ehehehehhe

    *terror tak hana teka?

    ReplyDelete
  6. eyayyy...da happy2 gn en alang..yeayyy....

    kak g laa jmpe doc...

    ReplyDelete
  7. err, ade kaitan ngan 'datang lambat' ari tu tak?

    huhu, sungguh laa aku tak arif penyakit pompuan walaupun ade 4 org kakak.

    pi cek. harap2 berita gembira. kalo kurang sikit gembira, sekurang2nya en. alang ada di sini.

    dan kami pun mendoa-doakan yang baik2 jugak :P

    whoah, air oren! haa kan dah kate.

    ReplyDelete
  8. eyeyeye,,,kiter happy sis da ok,,

    g r klinik sis cek....

    kang paper susah

    hope sis ok,,,,

    amin,,,,

    ReplyDelete
  9. a'ah intan..
    bek gi check..
    kita org pompuan ni macam2 la yg nk menyinggah..
    ooo, ampa dh mai piyed ka?
    kami xmai lagi..rasa cam besh lak,..hehe
    pi check tau!

    ReplyDelete

Jemput2! Makan jemput2 meh!

nuff

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...