Followers

Monday, January 25, 2010

pagi yang hectic

seawal 6am.
bangun, mandi.
khalish lak bangun. rengek2.
layan dia jap. en alang buat susu.
bagi khalish susu (tak minum sangat. asik nak main je)
terus siap2 pakai baju,
masak breakfast.
hantar iqa sekolah.
balek umah semula, khalish tgh dimandikan en alang.
masak untuk lunch.
pakaikan khalish baju.
sambung masak.
beri khalish sambung minum susu.
aku pi gosok tudung.
usai gosok tudung, aku tgk khalish dah tertidor.
siap2 mana yang patot,
kemas2 mana patot,
angkat khalish, baringkan dalam kereta.
kuar dan kunci pintu umah,
start enjin kereta,
hantar khalish ke rumah kak mis.

dan terus menuju ke ofis.
yang mana aku rasa berbulu gile nak jejak.
sebab badan rasa tak cukup rehat.
bila malam tadi tdo jam 2am.
membaca dan main sudoku. (kes ralit tak tgk masa)
huhuhuhu~

kesian korang kena baca aktiviti aku pagi ni.
selamat hari isnin ya!
marilah bekerja dengan hati yang ikhlas dan niat yang suci.
uwekkk!!!
hahahahahaha!

9 comments:

  1. memang malas betul nk keje ari ni.. haihhh.. virus hari isnin.. HAHA :))

    ReplyDelete
  2. skang watashi pun ada masalah tido
    selagi tak jejak jarum tu kul 1am..
    mata waatashi ssh nk lelap

    ReplyDelete
  3. wah wah wah sibuknya pagi intan hari ini, biasalah kehidupan berumahtangga dan ada baby kan...

    Selamat menempuh pagi yang sibuk yer

    ReplyDelete

Jemput2! Makan jemput2 meh!

nuff

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...