Followers

Thursday, January 28, 2010

cool abis website ni. apsal aku baru tau ek?

cuba korang checkitout.
pada sesiapa yang suka main masak2 tu,
mesti excited bila tgk web yang siarkan cara2 memasak secara video.
takyah tunggu balek umah bukak afc channel.
tgk kat ofis pon boleh.

hehehe.
tgk, aku dah ajar korang yang bukan2 plak.
hehehe~

http://www.trymasak.my/index.php


kalau korang dah tau web ni wujud, bagusla.
pada yang belum tahu tu, ni aku kongsi ngan korang.
:)

pada yang dah kawen tu, sila masak sedap2 untuk suami/anak2.
pada yang belum kawen/akan berkawen, sila praktiskan dari skarang ok?
jgn jadik cam aku,
dah kawen baru terhegeh2 nak blajar masak.
:)


oh. perut aku dah ok.
betul kot kata korang, angin je kot.
sebab bila makan je, terus perut ok.
haihhhh...apa2 je la.

7 comments:

Jemput2! Makan jemput2 meh!

nuff

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...