Followers

Monday, April 12, 2010

lepak2 dan makan2 kat johnny's

lepas je abis amek exam,
aku dah letih sangat2 dah sebenarnya.
dah tak larat nak heret kaki ke ipoh apatah lagi nak ukur JJ tu.

tapi, en alang kata,
dah alang2 dekat ni yang, jomla jalan2 kejap.
bagi khalish tu tukar angin pulak.

okla..okla...dalam keterpaksaan, (ecewahhh!)
ke JJ Ipoh la kite...

sampai2 je, terus pi washroom tukar baju dan bagi segarkan sket muka.
lega gile dapat tukar baju, 
sebab baju kurung sebelum tu dah peluh2...

bila dah siap semua,
baru pikir nak makan apa...
yang penting, aku takmo fast food.
nak mamam nasi goreng. tapi takmo food court. dah boring.

jadinya, kami ke johnny's.


berdua. dah lama tak amek berdua cenggini.
err...korng pasan tak, kalau aku pakai tudung itam, tetiba je muka aku jadik kecik.
padahallll.....
hahahaha!


tuan kecik keletihan. cian dia.



mine. nasi goreng halia. dap, dap, sedap!



nasi daging en alang. tak sedap ok! huhuhu~



kepak ayam kegemaran. lepas makan je rasa nak terbang2. ni teringat2 lagi ni.



palm in syrup. aku ingatkan apa la. rupanya nangka yang diracik2 bubuh dalam ayaq manis. hahaha.



tembikai susu bersagu. sedapppp! 

dan air masak. takkan air masak pon nak amek gambar ye dak?
hehehe.

nape kami tak amek steamboat?
sebab malas.
nak tunggu2 sup didih la, nak celup2 la...
ala carte sudeyyyy...

tapi tu la. kat johnny's ni tinggi sket la harga nya.
sebab portion dia tak banyak.
tapi, paling aku suka kepak ayam.

ada sesape nak blanja aku kepak ayam johnny's?

10 comments:

  1. watashi plak kalo pkai tudung itam lg tembam kuasa dua..ahahahah..

    terbalik plak kita yang

    ReplyDelete
  2. uish shedap nyer.. mn bahagian khalish?

    ReplyDelete
  3. saya tak pernah makan kat johnny ni.. sedap ekk?

    ReplyDelete
  4. weee..pics bdua...N windu gak nk tgk pic bdua akak...khalish tdo...comel..

    ReplyDelete
  5. err makan sedap2 jangan lupa kat anak yang sedang tidur tuh ;p.

    ReplyDelete
  6. aku rasa nk HISTERIA tgk sume yg berAIS, ok. bila la nk abis pantang nihhhhhhhhhhhhhh. tolongggggggggggggg hahahahaha

    ReplyDelete
  7. memang mahal sikit kan..tapi suka tomyam dia..huhuhu..dulu kalau g ipoh selalu gak la makan kat situ

    ReplyDelete
  8. johny;s tempat feberet my hubby gak.. sy pun suka nangka in syrup tu.. mak aihh sedap la pulak teringat.. heheh

    ReplyDelete
  9. yang x sedap itu nmpk sedap lam gmbr...cara dia hias tu kot...

    ReplyDelete
  10. not bad jugak kan a la carte kat johnny's ni. tp steamboat dia mmg best. haritu try buat sendiri sos dia, tp tak jadik... huhu

    i link ur blog to mine ye..

    ReplyDelete

Jemput2! Makan jemput2 meh!

nuff

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...