Followers

Monday, April 5, 2010

suka gile ok! tak tau nak kata apa dah.

pose yang nampak seksi, mengancam dan auuummmmm!!!!!

geram tul ngan budak ni. balek karang tau la nasib dia. ku gomol2, geletek2 je. hehehehe~

12 comments:

  1. talk to my shoulder yoo....hihi...sweet little khalish...bumbum baby bum..

    ReplyDelete
  2. comel gile pose..kecik2 dh pndai pose ala2 model gitu.. kak, geram la tgk bby akak ni.pnjam 1ari blh??

    ReplyDelete
  3. ini dikatakan pose cukup sifat, semua ada,mengancam,seksi, walaupun bawah umur kn akak heheh

    ReplyDelete
  4. memang rasa nak gomol je pose mcm ni...haih cepat je membesar kan....

    ReplyDelete
  5. mmg comel la ni budak...geram nk cubit2

    ReplyDelete
  6. manis nya muka khalish ni...lembut je air muka dia....

    ReplyDelete
  7. Budak nie mmg nak kena gomol..cute cute cute

    ReplyDelete
  8. pipi dia.... mata dia... eeeii... serious buat amy geram jugak.

    ReplyDelete
  9. dah la posing mcm gitu..muka serius jer pulak tu.. geram!!

    ReplyDelete

Jemput2! Makan jemput2 meh!

nuff

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...