Followers

Wednesday, June 16, 2010

sesiapa yang dah kawen lama, tapi belum punya rezeki untuk menimang cahaya mata,

boleh ke blog dokter faryn, untuk segala pertanyaan dan insyaAllah, dokter faryn akan membantu.

ni dokter faryn punya topik.  ---> lapan-belas-sx-budak-budak-jangan-baca

cuma nak tolong kawan2. cuma ini je la dapat tolong pon. 

7 comments:

  1. yang baru kahwin pun boleh kan..zaaassssss

    ReplyDelete
  2. maksu tak dpt anak lelaki, ramai sungguh orang dok mengata dok mengumpat, tapi maksu dah malas nak jaga bayi.... redho jer lah... (pernah masa kandungan ke 4, yang gugur tu, bidan kata the janin was janin bayi lelaki, tapi tak kuat) :(

    ReplyDelete
  3. hehe...nak tgk jugaklah..haha

    ReplyDelete
  4. saya budak under age. so, cannot go there lah.... hehehe...

    ReplyDelete

Jemput2! Makan jemput2 meh!

nuff

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...