Followers

Friday, September 24, 2010

Abang nak ayang tembam macam dulu2 boleh tak?

tahun 2007. hari pertunangan. muka bam2 teramat okeh. haha.

tahun 2010. 2 hari sebelum birthday khalish.

tadi, masa lepas en alang balek dari solat jumaat, kami bermalas-malasan atas katil. aku baca majalah, dan en alang tenung gambar kawen yang tergantung depan katil.
abang rasa, masa sayang tembam2 dulu laaagi comel.
huh? apa abang ni?
ye la, dulu2 masa sayang tembam kan, abang suka cium pipi ayang tu. gebu2 je. skarang dah kurang gebu dah.
abis tu, nak ayang gemok macam dulu ke?
NAKKKK!!!
haishh..takmo la. orang nak bini vogue, dia nak bini gemok. apa la b ni.
hehehe. ok2. skarang pon comel apa.
eleh, nak amek hati la tu. nyampah!

laki siapa ni? haihhhh~

13 comments:

  1. hehehehehe

    org laki cm tu r kak,,,tp sweet jerk akk ngan en.alang

    ReplyDelete
  2. hehehe.. bestnye en.alang x kisah... laki kita perut ni gedebeh sebab bersalin asek kena perli je... huwaaaaa!!!!

    ReplyDelete
  3. haha. owg laki suke yg gebu2, kui3

    ReplyDelete
  4. senang laki camtu tak bayk songeh.. laki den naik sket dah perli2... pedih jek telinga

    ReplyDelete
  5. bagusnya en alang... amy nih belum kawin dah tembam pun kena bebel hari2 suh jaga badan. ini kan pulak lepas kawin nanti. T______T

    ReplyDelete
  6. kalo dkt blog nie ad like, dah lama sy tekan like like like, akak! hehe. :)

    ReplyDelete
  7. My hubby lak suka sgt tengok i gemuk.tak suka bdn kurus2 mcm dulu.huhuhu. . .tp i tak suka perut i ne mcm dh buncit ler.

    ReplyDelete
  8. bestnya..tak yah susah2 nak diet nak kurus2...

    ReplyDelete
  9. wah best ni kalau dpt laki yg suka bini gebuzzz...he3

    ReplyDelete
  10. hohoho...taste masing2 kak..nk wat cemano....

    kak intan...addrss still same kan..??

    ReplyDelete
  11. best la kn sbb en alang tk ksh..bestt..

    ReplyDelete

Jemput2! Makan jemput2 meh!

nuff

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...