Followers

Monday, October 18, 2010

Marilah mencuci mata pagi2 ni.

pagi2 isnin ni, jomla layan gambar2 khalish.
alhamdulillah, cirit dia dah takde lagi. cuma masih ada batuk dan selsema yang bersisa.
gambar2 ni lama dah. bulan lepas punya. tadi dok kebek2 gambar2 dalam simpanan, terjumpa gambar ni. ni mesti keje makcik2 dia yang suka snap2 gambar anak buah. :)

budak ni suka gigit kain. apa jenis kain pon dia gigit. kalau nak tido tu, tak dapat mr.Tt dia, baju kita pon dia boleh capai untuk buat dia ralit gigit2 sampai tertidor.

see. gigit kain sampai basah2. ada talent jadi dj radio tak? ;)

dah gigit, nyonyot pulak. hehehe.

8 comments:

  1. huhuhu..ni ikut perangai aunty masa kecik2 ni..aunty dulu bukan setakat kain jer, loket rantai pon gigit..hehe

    ReplyDelete
  2. maksu,
    hehe. saya pon geram.

    mrs. spicy,
    hehe. oh, sib baik khalish boy kan. takdela dia nak makan loket. ngee~

    ReplyDelete
  3. cepat cepat sihat, nnt leh snap byk gambar lagi...hihi

    ReplyDelete
  4. alalalala.... sampai basah towel tuh dia gigit. gatal gigi ekh khalish?

    ReplyDelete
  5. munies, insyaallah. doa2kan ye.

    fiza, belum lagi yang. masih bertatih. tapi badan dah ringan sket ni makin rajin dia nak tunjuk talent. doa2 dia cepat berjalan ye.

    amy, haah. dia gatal gusi la tu. semua benda nak gigit. hehe.

    ReplyDelete

Jemput2! Makan jemput2 meh!

nuff

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...