Followers

Friday, October 15, 2010

Mood ke laut

Maaf kalau entri hari ni macam hape je.
khalish masih on off demamnya. hati risau bukan kepalang. tadi hantar dia ke babysitter pon pesan punya pesan tentang jadual ubat dan pantang larang pemakanannya. doc dah warning hanya boleh diberi biskut, roti, sup dan teh o.

yup. teh o nipis. untuk anak bujang tu. buat ganti susu. sebab perut dia skarang ni takleh banyak2 minum susu. diarrhea masih belum pulih. badan dah kurus. dukung pon dah ringan sangat rasanya.

:(

9 comments:

  1. harap khalish cepat sembuh ye... susah hati betulla klu anak-anak sakit nih...

    ReplyDelete
  2. ohhh minum teh o gantikan susu ye

    ReplyDelete
  3. sabar ye awak. kalau anak sakit memang kita yang terlampau risau, sampai nak makan pon tak lalu. harap khalish cepat sembuh.

    ReplyDelete
  4. sian baby khalish..(nk jugak panggil baby..)hehe..cepat sihat ye..

    ReplyDelete
  5. puteri satu, thanks kak. memang susah hati nii....huhu.

    nurul, haah. doc dah consult camtu. ikut je la...

    rafiza, thanks dear. :)

    afid, hehe. comel je panggil baby. rindu oh zaman dia baby2 dulu.

    ReplyDelete
  6. moga khalish cepat sembuh..
    cirit mmg makan masa sket.juz jaga pemakanan la iku nasihat doc ye

    ReplyDelete
  7. khalish dear....cepat sembuh yerr lalink...

    ReplyDelete
  8. tak sihat ke khalish. dah tak chubby la nanti. get well soon dear

    ReplyDelete
  9. ashra, tu la. skang ni just bagi dia roti, biskut dan teh o je. susu hanya 3 kali sehari.

    N, jangan risau ye. khalish is getting better.

    mrs. spicy, huhu. memang dah cengkung sket budak tu. dukung pon ringan je.

    ReplyDelete

Jemput2! Makan jemput2 meh!

nuff

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...