Followers

Thursday, May 21, 2009

aku memanggil korang. tolong tampil ke depan untuk collect hadiah korang.


dah lebih dari 6 bulan aku perap hadiah2 ni.
apa yang aku tunggu pon tak tau la.
padahal, hadiah2 ni dah beli lamaaaa dulu.
balut pon dah lama.
apa yang aku beli pon, dah tak ingat.

aku pernah buat game ni pada bulan nov 2008.
pemenangnya adalah,
tempat ke-5--> super hana
tempat ke-4--> adina
tempat ke-3--> nanonano
tempat ke-2--> anne
pertama--> ayu the sun

hadiah ayu aku dah bagi masa ceera kawen.
kebetulan nak bagi skali ngan hadiah birthday.
so, part ayu dah settle.

adina plak,
nanti2 aku bagi masa nak jumpa anak buah dia, erdena afeefa.
senang.

so, yang lain2 tu,
superhana, nanonano dan anne.
sila tampil ke hadapan untuk menuntut hadiah korang.
dengan memberi alamat umah korang.
(alamat korang ntah mana aku campak. sorry!!!)
korang pon senyap je ek.
tak dapat hadiah pon, diam jek.
kalau aku dah bising2 dah.
hahahaha~

baik betul korang nih.

oh, nanonano takyah tampil.
dia dah nak kawen.
so, aku beri sekaligus ngan hadiah kawen je nanti.
ok na?

10 comments:

  1. kakkkk adiah tuk ely ado x???
    ely ada jajan niiii haaa nak tak????
    bagi adiah dulu
    haha :))

    ReplyDelete
  2. hadiah untuk amy tak dek ke? hehehe...

    ReplyDelete
  3. isk. korang ni buat akak serba salah laaa....

    ReplyDelete
  4. INTANNNNN.....akak x berkenaan kan?

    ReplyDelete
  5. klo anne tu xmo...pass kt N ni...hahhahahahhaha....

    ReplyDelete
  6. rafflesia,
    hehehe. sori kak. len kali leh cuba lagi ok.

    N,
    hehhe. ada2 je korang ni. tang hadiah...laju jek ek.

    ReplyDelete
  7. for me??? alaaaaaaaaaaa...

    hehehe

    ReplyDelete
  8. korang ni...
    yela, yela. nanti bila2 kite free, kite wat game lagi okeh?

    ReplyDelete

Jemput2! Makan jemput2 meh!

nuff

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...