Followers

Thursday, May 21, 2009

hari-hari ku biasanya dengan benda2 ini.

kat umah...


kat ofis...

hari2 nak air sirap. sebab tak lalu minum air kosong. air sirap tu aku buat (masak?) sendiri. bubuh pewarna banyak2 sket, gula bubuh sket. so, orang akan ingat air aku manis. padahal, tawar je. hehehe...

en alang risau aku tak makan malam dah.
bukan aku takmo ok.
baby yang tak lapar.
hahahaha.

entah. tak rasa apa pon bila tak makan tu.
macam malam tadi, makan roti sekeping pon macam dipaksa2.
bila aku kunyah slow2, en alang cam nak telan aku.
suruh aku makan macam biasa.
huhuhu.
skang dia dah pandai paksa2 aku makan okeh.

camne nak buat aku tambah selera ek?

11 comments:

  1. kure2, mmg skrg ne bb x bpe nak makan..kite pun dh leh thn lapar...sbb baby dh ade peti ais makanan sndiri...kalo awal2 dulu leh pengsan kalo x dpt makanan..hahahaha

    ReplyDelete
  2. sedapp tu buttersotch tuuuu :D

    ReplyDelete
  3. akk xselera eks...xper pasni mesti selera tu naik..mkn vitamin kot kak..

    ^_^

    ReplyDelete
  4. buttersotch! sedappp!!
    coklat lagi sedap! haha

    take care..

    ReplyDelete
  5. kena makan vitamin yg doc bg tu insya allah akan berselera semula nanti.. tp kena jaga2 jgn jd cam sy naik byk pun kena bebel.. tak naik pun kena bebel ngan nurse... huhuhu

    ReplyDelete
  6. butterscotch.....yummy...wahh...x selera ke..time ni laa pttnyerr kne mkn manyak2..tuk baby skali...

    ReplyDelete
  7. err... satu je nak cakap. comel lah botol air akak tu. hehehe

    ReplyDelete
  8. ima,
    oh. memang cam tu ek? tu la. kalau makan malam pon, seciput jek.

    erlyda,
    memang syedaaapppp!!!!!!

    zue,
    akak tak pernah miss amek vitamin. :)

    afid,
    thanks dear. :)

    shasha,
    mana ada oren? tic tac oren ada la. tu faveret kite tuh.

    aeda,
    kite tak pernah lepas amek vit. tapi, selera tu takmo ada jugak. camno eh?

    N,
    tu la. akak pon risau gak nih.

    diya,
    botol akak dah ilang. akak missplace la. tak ingat letak mana. huhuhuhu.

    ReplyDelete
  9. Hi kure2 ... walaupun tak berselera tapi kena makan jugak kalau tak kesian baby u.

    ReplyDelete
  10. lorrr

    adeh. hilang pulak dah botol air kiut tu. hilang kat ofis ke kat umah kak?

    ReplyDelete

Jemput2! Makan jemput2 meh!

nuff

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...