Followers

Tuesday, January 19, 2010

anak beranak suka berlengging



suka sangat tak pakai baju.
kalau si anak, pantang dibukakan baju,
tersengih lebar.

si bapak plak,
kalau ibu atau adik dalam bilik,
cepat2 dia bukak baju.
panas katanya.
(oh. en alang malu nak bukak baju depan adik ipar dan mertua)

bukak baju je.
seluar/kain pelikat still pakai.

disebabkan insiden pagi tadi,
terus buat aku malas gile nak buat keje.
ni dah pukul 2 lebih, satu hape tak buat pon.
lantak kat situ!
tak koser aku!!!

5 comments:

  1. maksu bukak baju time mandi, uhuk uhuk (terbatuk plaks).

    maksu klu tensen and geram pun tak leh buat apa dah... biarlah hatiku ini sejuk dahulu...kan.

    ReplyDelete
  2. hehehe..
    layan je khalish nk borak tu....

    ReplyDelete
  3. sekali lalu.. kita ingat awak cakap khalish & alang berlegging.
    muakakakakakkakakakakakaka...

    ATS SHOPPE - Macam-macam ada!!!

    ReplyDelete
  4. ayu ni...macam2 tua. ada lak berlegging. hahahaha!

    ReplyDelete

Jemput2! Makan jemput2 meh!

nuff

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...