Followers

Thursday, May 27, 2010

Faces of Khalish - second version

berusia 8 bulan++.
semakin becok kalah mak joyah.
semakin cheeky dan peramah.

10 comments:

  1. mesti skrg mulut tgh pot pet pot pet kan.. gerammmm

    ReplyDelete
  2. seronoknye die..suke sy tengok keletah budak2..comel..:))

    ReplyDelete
  3. tengok gambar khalish, amy leh dengar lah suara dia gelak2. hehehehe... geram pulak tengok gambar2 ni. nasib lah tak dek depan mata, kalau tak sure kena gomoi..

    ReplyDelete
  4. ahaha...becok macam mak joyah tu tak boleh tahan..

    btw comelnya la khalish nieyh...ikut muka sape eh..bapaknye kot

    ReplyDelete
  5. mak aih..cute nya budak nie..becok seperti mamanya,hensem seperti apaknya :p

    ReplyDelete
  6. eda,
    hehehe. tau takpe. kecoh dia ni.

    maney,
    hehehe. seronok layan diorang masa2 gini.

    N,
    meh gomol2...

    Amy,
    hehee. miracle kan? tgh gambar je dah boleh dapat bayangan dia gelak. tu belum jumpa depan2 lagi tu.

    Ijan,
    oh. azra lagi cekci. nampak bontot comel!

    queen,
    ye la...ye la...yang hensem2 semua kat apaknya. hehee!

    shalin,
    ni lagi sorang. ye la...yang encem2 pi kat apaknya. yang becok memang ikut mama dia pon. hehehe!

    ReplyDelete
  7. ni dah mandi ke belom..?
    kalau belom mandi nak tumpang ciom tekiak dengan leher masam tu..
    perghhh..!!!
    yummy sungguh :))

    ReplyDelete
  8. gambar2 khalish ni watla scrapt book...sure laku...ngan mata bulatnya...

    ReplyDelete

Jemput2! Makan jemput2 meh!

nuff

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...