Followers

Monday, November 1, 2010

Adakah ini budak yang sama? Hmmm...

ketika disuapkan makan. terpaksa diletakkan di dalam walker sebab tak reti duduk diam.

sama ke dengan budak yang ini?  sesungguhnya kadang2 kami sendiri mak pak dia rasa pelik sungguh pantas anak ini berubah rupa. agaknya macam mana rupa dia 20 tahun akan datang? adakah seganteng randy pangalila? hehe.

9 comments:

  1. hehe mkn ape tu syg?
    betul la..cpt betul ms berlalu..
    tau2 dh bsr ank2 kite yep..hehe

    ReplyDelete
  2. na, dia makan nestum faveret dia. nestum bubur merah.

    ReplyDelete
  3. budak2 kejap je berubah wajah...=)

    ReplyDelete
  4. hehehe..insyaAllah.=p jambu gitu muka khalish bila besar.

    ReplyDelete
  5. kayak galang ya...
    esok lak seperti asmara ye...

    :)
    apapun dia akan menjadi jejaka idaman malaya suatu hari nanti ...

    ReplyDelete
  6. mika dah taknak makan nestum.. ada lg 1 tin tak abis.. makan nak makanan org beso.. bubur nasi pun taknak.. nak nasi mcm kita mkn.. hehehhehe cute la khalish.. dia nak manja2 ngan mama tu...

    ReplyDelete
  7. mmg budak2 ni saban tahun bertukar je ropanya :), tapi tetap folo rupa mak abah dia :)

    ReplyDelete

Jemput2! Makan jemput2 meh!

nuff

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...