Followers

Wednesday, November 3, 2010

Akan busy pagi ini. Petang tak tau lagi.

kali ni memang internal audit quality cam haram je. sebabnya MR aku tetiba je berenti keje dan ganti dengan orang lain. MR baru baik, tapi kesian kat dia nak catch up sana sini. so, aku independent sendiri buat itu ini dan jap2 lagi nak pi jumpa dia nak brief sket pasal opening meeting kul 9.30am ni karang.

kan aku bagitau MR lama aku tu berenti tetiba kan. MR aku tu merangkap bos department aku tu jugak la. yang kematian isteri baru2 ni. pulaknya, dia tinggalkan camtu je. takde apa2 kata2 pesanan atau nasihat. apatah lagi kata2 semangat supaya aku tabah hadapi cabaran dunia ISO 9001:2008 ni haaa...harammmmm! dan sepatutnya internal audit ni buat bulan 8 aritu, ni terpaksa buat bulan nov sebab dengan proses perlantikan MR baru yang lembab dan ada event lain2 yang ganggu schedule nak buat audit macam cuti raya la, orang sailing la dan macam2 lagi.

ni buat audit bulan Nov. karang bulan Jan kena buat lagi. lagila ntahape2. baru buat audit, nak buat audit lagi? huhu.

takpela. aku terima dengan redha. nanti ujung bulan Nov nak pergi berjimba rumba di kepulauan. bestnya!!! TAK SABAR!!!!!
:)

4 comments:

Jemput2! Makan jemput2 meh!

nuff

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...