Followers

Tuesday, November 2, 2010

Alhamdulillah...

akhirnya kami sekeluarga dapat tidur lena setelah berminggu2 tidur2 ayam je. bangun pagi tadi rasa fresh sangat2. khalish pon bangun sengih2 mengomel2 happy dan mood yang terbaik dia berikan pada kami.

batuk aku dah takde weiii....SERONOKKKKK!!!!!!!!!!!!
rasa macam...wah! lapangnya dada tak batuk2. kalau tak, aku akan batuk2 macam orang tua. cakap dgn orang tak sampai 10 saat, batuknya sampai setengah minit. huhu.

sekejap je kandungan aku ni dah 7 bulan. baby pon dah aktif semacam. tapi pembawakan baby yang ini sangat2 berbeza dengan khalish dulu. banyak sangat perbezaan la. orang2 sekeliling aku pon dok macam percaya tak percaya bila aku kata aku sedang kandungkan baby boy. ramai agak baby girl dalam perut ni. aku saspek baby ni pasti punya personaliti berbeza dari abangnya. 

untuk nama baby ni, aku dah dapat namanya. ada persamaan dari segi sebutan cuma beza sedikit sahaja dari khalish. serta punya makna yang baik juga. semoga akhlak baby ni akan menjadi seindah namanya. insyaAllah...terima kasih pada yang memberikan cadangan nama2 yang unik dan comel pada aku tempoh hari. sumbangan dan idea korang amat aku hargai. kita lihat siapa yang kena ok! ;)

7 comments:

  1. kejap je kan dah 7 bulan... tau2 nanti dah 2 anak .. hehehe mcm tak caya kan intan

    ReplyDelete
  2. wahh..kjp je kn da 7bln...da bole panggil2 name baby laa ni..

    ReplyDelete
  3. apa2 pun makna nama tu yang paling penting

    ReplyDelete
  4. semoga segalanya terbaik utk intan ye..

    ReplyDelete
  5. alhamdulillah intan..kami pun penah rasa batuk kong2 sampai sakit dada ni..eh, dh 7 bulan?lagi 2 bulan la ye?sekejapnyaa!!!

    ReplyDelete
  6. wah..
    kak intan dah 7 bulan..
    eksaited saya..
    tak sabar nak tunggu la..
    eh adakah tarikh 01012011 baby akan keluar? :P

    ReplyDelete
  7. sekejp dah 7bulan dear..bestnyer..nakdapat baby lagi...nad insyallah thn depan..huhuhu...best2...

    ReplyDelete

Jemput2! Makan jemput2 meh!

nuff

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...