Followers

Monday, August 15, 2011

Kita serang Papa!!!

1. Papa melayan anak bongsu yang sebok nak memanjat.

2. Tiba2 datang yang sulung nak jugak panjat papa.

3. Panjat dik, jangan tak panjat...

4. Tengok papa...sampai tahan nafas dibuat korang. Hehe.

5. Papa tak larat, baring la.

6. Tengok tu. 2-2 tak kurang ligatnya. 

7. Papa dah letih dihempap anak2, so duduk pulak.

8. Khalish masa ni tengah nanges kena marah ngan papa sebab tak reti duduk diam. Kejap nak ke kanan, kejap nak ke kiri. 

9. Tengok tu, dah kena marah masih nak turun naik sofa. Haih...anak, anak.


3 comments:

  1. ohh semput tgk...teringat syauqi kat rumah baca post ni...huhu

    ReplyDelete
  2. hehhe tu belom omaknya join tu.. heheh

    ReplyDelete

Jemput2! Makan jemput2 meh!

nuff

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...