Followers

Thursday, August 20, 2009

godaan di kala sarat mengandung...


...datang dari boyfren tak jadi aku.
kesah detail, boleh view di sini---> click here

semalam, tengah kerja,
dia sms aku.
"ni lin ke?"

aku macam...OH.MY.GOD!

dia ingat aku lagi. dan masih simpan nombor aku.
aku ingatkan bila dia frust aku kawen en alang,
terus dia lupakan aku.

bila aku tak balas sms,
dia call.

kami bertukar cerita.
dan dia nampaknya happy bila tau aku pregnant.
dan berjanji nak datang setelah aku melahirkan en alang junior ni.

di tengah2 talian,
dia cakap dia sedang sambung master.
untuk kejar cita2 menjadi pensyarah.
dan sudah punya teman wanita baru. dan mungkin akan berkahwin tak lama lagi.

good for him.

di hujung talian.
dia kata rindu.
rindu pada hubungan dulu.
rindu dengan bayangan aku.
dan menyatakan kesal kelewatannya untuk melamarku.

boleh?
setelah aku jadi isteri orang.
dan bakal menjadi bonda.

haih...
betul2 godaan.

14 comments:

  1. syoknyerrr..

    terasa diri dihargai gitu. walaupun tengah peknen n bakal menjadi ibu.

    walaupun sebenarnya tak tergugat pun hati tu pada en alang kan? hihi :)

    ReplyDelete
  2. aisshh, tergoda ke kak intan?? bahaya tuh.. hahahaha...

    ReplyDelete
  3. huiiyoooo!...kalo en alang tahu ni maunya mengamuk dia...hehehehe

    ReplyDelete
  4. haiyarkkkkk!

    ciss godaan!

    nyah ko dari sini!!!

    pegi ko main2 blkg hospital sanaaa!wat pe ko main2 di sini??

    =))

    ReplyDelete
  5. sgt lah tidak patut dia meluahkan kekesalan itu kan...

    Allah hanya ingin menguji awak...
    sejauhmana awak jujur pada suami

    alang pasti cemburu ek?

    ReplyDelete
  6. korang,
    mana berani aku nak bagitau alang. mau matikah?
    ngan korang je aku kongsi tau...janji simpan rahsia ni eh!

    ReplyDelete
  7. akak penah citer kat saya ttg ex akak nie
    loor
    ape benda laki tue kan..
    papepun semoga akak gumbira dengan kelahiran bakal baby
    tak sabar nie nak tgk alang junior

    ReplyDelete
  8. aduii..tak bekk ooo X itu buat begituuu
    watashi maraaaaaaahhh

    ReplyDelete
  9. yang oi..kenangn lame menjelma kembali..huhuuhu..bg tau en alang ek..hehehh..jgn mare..simpan rahsia..

    ReplyDelete
  10. ohh tidakk..godaan2...namo layan mummykure2...

    ReplyDelete
  11. puterikure-kure,

    meh, kasik lempang sikit dekat lelaki ittew...how dare he....

    *nasib awak kawen dengan en alang, lagik best and romantik*

    lelaki tuh dah ketinggalan keretapi...too bad...

    ReplyDelete
  12. intan,
    alah, apa lak godaannya..
    biarkan saja mamat itew..
    kalo bley jgn sekali pun terlintas di fikiran lelaki lain selain alangmu itew..hehe..
    tambah2 tgh bawak bby tu..:)
    tp kalo terlintas shah rukh khan, brad pitt or remy ishak, ok kot.hehehe

    ReplyDelete
  13. hee~
    sabr k!
    kene kuat!
    ala~
    sket je godaan tuh!

    ReplyDelete

Jemput2! Makan jemput2 meh!

nuff

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...