Followers

Thursday, August 20, 2009

sampai skarang, biarpon dah 5 hari berlalu, aku masih teringat line ini...

dari filem SETEM.

dialog lebih kurang begini.

af: kau la suruh aku pakai macam justin timberlake.

ras: mana ada. aku tak cakap la.

af: ada. ko cakap, JUSTIN TIMBERLAKE...

ras: aku cuma cakap, JUST DON'T BE LATE!

hahaha.
funny aittt?

serius aku terbahak2 bagai orang gile.
sampai cerita abis pon, aku tersengih sorang2 pasal line ni.

comel!

*af-afdlin shauki
ras-rashidi ishak

8 comments:

  1. Hahah!
    betul2..memG lawak la citer SeTem tu..
    akak pn tgOk ek mSe besday akak?
    Same la kT..time Besday tgk citer Setem ni gak..hihi..

    xrugi tgk..Afdlin Shauki bLakOn memG klakar jerk..hhihi ^_^

    ReplyDelete
  2. hehe prasan dialog ni ms tgk the making,
    citer penuh xg tgk lg,
    huhu

    ReplyDelete
  3. best ke citer setem ni
    tgk trailer macam takde perasaan nak tgk....

    ReplyDelete
  4. wahhhh... kena tengok gak nih. macam menarik jer...

    ReplyDelete
  5. wewett~
    mmg comel!
    hee~
    aq gelak tebahak2 dgn mmber!

    ReplyDelete
  6. mmg best ye citer setem ni? nurul tak r=tgk lagi. semua kata citer nie kelakar. sejak pregnant tak masuk pawagam lagi. my mom tak bape bagi tp hati memberontak mahu masuk pawagam.

    ReplyDelete

Jemput2! Makan jemput2 meh!

nuff

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...