Followers

Wednesday, August 19, 2009

kadang2 en alang kepoyoan jugak.

setiap kali kalau aku masak,
cepat2 dia tadah tangan,
berdoa...

"Ya Allah, tempatkanlah isteriku ini dikalangan mereka yang beriman...Kau ampunkanlah dosa2nya."

boleh?

kalau aku kemas2 umah pon sama. akan didoakan jugak.
kalau aku basuh bilik air pon sama jugak camtu.

kesimpulannya, memang sejak mengandungkan baby ______ (sila isi tempat kosong.ikut suka korang la nak bubuh nama apa. hehehe) ni, aku kan jadi malas. sebab tu en alang jadi suka sangat kalau aku tolong2 dia buat kerja rumah.

entah kenapa, sejak dua menjak ni rasa kalau tengok muka en alang, rasa macam kesian sangat kat dia.
kerja teruk2, balek umah kena buat keje lagi...

cian kan?

11 comments:

  1. bertuah kak intan dpt en alang yg rajin nak tolong.

    ReplyDelete
  2. kalau naja, cepat² jek tadah amin kan..

    "amin, aminnn ya rabbal alamin.."

    :)

    ReplyDelete
  3. baguih2 en alang tulun2..
    tp samala kita, sejak preggy ni, malasnye kemain lagi..dulu terlebeh rajin, skang terbalik lak..huhu

    ReplyDelete
  4. huhuhu...baiknya hati en alang...

    ReplyDelete
  5. pengorbanan suami dan bakal ayah...

    ;D

    ReplyDelete
  6. btol la..baiknya cik alang..amin..smoga ditempatkan org2 beriman...

    ReplyDelete
  7. hehe. i'allah dapat anak soleh dan solehah :D

    syurga isteri bwh tpk kaki suami. btuahnye kak intan, en alang dh doa2 gitu :D

    ReplyDelete
  8. Hahaha. Diya tergelak2 baca entri ni kak. Sambil ter imagine gaya encik alang berdoa untuk wife dia. Hehehe.

    ReplyDelete

Jemput2! Makan jemput2 meh!

nuff

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...