Followers

Tuesday, August 18, 2009

SURPRISE!!!!

hehehe.
surprise yang en alang cakap2kan tu bukannye surprise yang havoc atau apa2 pon.
biasa2 je.

dah kata tak reti nak wat surprise kan.
semua gerak geri dia aku dah tau dulu.
huhuhu~

midnite tu,
aku sebenarnya dah nak lelap dah.
tetiba ada suara orang bisik2 kat telinga.

rupanya, en alang tengah wish birthday kat aku.
dengan muka yang sangat comel!
haihhh..geramnyeee....

dia kata, kek tunggu esok ye yang.
aku cakap taknak apa2.
nak spend time ngan dia berdua je.
dia senyum.

tpai, sebenarnya aku lupa. dan mamai.
yang kitorang terpaksa babysit iqa kat umah ibu.
huhuhuhu~

dan plan pada ahad tu, en alang dah plan baeeek punya.
skali ada budak kecik yang besor tu,
kitorang terpaksa tunda plan satu lagi ke hari isnin.

plan ahad tu, tengok wayang.
at first, en alang ajak tgk g.i. joe.
tapi aku takde mood nak tgk citer2 ganas ni.
terus aku ajak diorang tgk setem.
so, setem la kite...

SETEM BEST!

lepas tgk setem, pi makan kat kedai mamak.
(sebab aku malas masak. hahaha!)
lepas tu pi pekena cendol plak.
(memang sah kitorang ni buruk lantak)

malam, just lepak kat umah ibu.
sambil tunggu ibu balek.
rupa2nya, en alang senyap2 ke kedai kek, pi beli kek.

(adoiii...terlupa gile amek gambar. huhuhu~)

konon2 nak wat surprise la tu.
memang surprise pon. sebab tetiba dia ilang. aku call, dia tak jawab.

then, sampai masa, dia suruh aku makan kek, aku tak makan.
sebab merajuk dia tak angkat call.
siap nanges2 wat drama swasta okeh.
haihh..bini siapa la ni..

last2, end up kitorang makan kek tu pukul 12lebih.
dah abis hari jadi pon.
tak kesah la...asalkan dapat kek.
hehehe~

sebelum tidor tu, en alang kata, ada lagi satu agenda.
tapi esok je la. sebab takkan agenda ni nak angkut adik skali kot.

so, aku angguk2 je.
padahal dalam hati dah tau apa agenda dia tu.
ngee~

so, malam tadi...ehem!
en alang nak bawak aku dinner.
konon2 nak bawak candle light dinner la kan.

kami dinner di sini. bistro ni ada kat jalan masuk ke teluk batik.

very loving couple. ahaks!

chicken chop for him.

fish & chip for her. sebenarnya aku mintak roasted chicken, tapi takde plak. hampa!!!


makan2, borak2....en alang sangat la romantik malam tu. haihhh...penuh ayat2 bunga okeh.

muka kepuasan dan kenyang! seronok dapat berdua2an akhirnya. dan malam tadi...ehem! sesuatu terjadi. cukupla hanya kami berdua je yang tahu.
;)


perut memboyot tidak ditunjukkan. sengaja ambil gambar dari paras dada ke atas sahaja. hehehe~

ok. itu je la surprise yang en alang nak bagi kat aku.
hadiah?
hmmm..ada...
tapi segan nak bagitau.
cukup la aku katakan, ianya cukup privasi buat kami berdua.

oh. en alang pon kata, baby ni bukan hadiah ke?
boleh tak?????

grrr......

10 comments:

  1. hahahah...i ingat baby dah keluar! happy bday babe, walaupun lambat aku wish kan?

    ReplyDelete
  2. mmm..so sweet...bestkan..
    hepi besday..moga panjang umur n murah rezeki..
    take care ok..

    ReplyDelete
  3. wahh..tak sangka en alang tu romantik yerr :)

    p/s : aduhh.. lapo lak perut tgk chicken chop tuh..huhuhu

    ReplyDelete
  4. ehem2..
    sesuatu terjadi malam td?
    ala, xpayah cakap dh tau dah..hehe
    p/s: eh, baru pasan org perak ek?
    kampung saya kat sitiawan..:)

    ReplyDelete
  5. zue,
    thanks babe! nak adiahh!!!
    (gile tak malu mintak2 adiah..)

    maswani,
    thanks dear!
    :)

    naja,
    sila lunch ciken cop ok!

    cik ah,
    la...sekampung la kite. umah ibu kite kat taman astaka. cik ah kat ne lak?

    ReplyDelete
  6. hehehhe..en alang dan keromantisan tidak dapat di pisahkan...kuikuikui

    ReplyDelete
  7. semoga kekal ke syurga kalian berdua...

    ReplyDelete
  8. sweetnya.... kenapa tak snap gambar kek tuh?? moga-moga kak intan n en alang berbahagia sehingga ke akhir hayat. amin...

    ReplyDelete
  9. umah opah kat kg serdang..makcik2 kite ramai yg dok kat sana..ada taman apa ntah yg baru tu..last bulan 5 balik sana..dh lama xbalik since opah dh xde..

    ReplyDelete

Jemput2! Makan jemput2 meh!

nuff

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...