Followers

Monday, August 17, 2009

jawab tag dari nenekrock. dan hana-chan.

ni link nenekrock.
ni pulak link hana-chan.

1. bekas kekasih saya adalah...

mat rempit.
baik hati. soft spoken.
hensem.
kurus dan tinggi.
berambut panjang sampai ke pinggang. (rambut dia laaagi lembut dari rambut aku okeh!)
mempunyai motorsikal yamaha rx-z. bernombor plat BGG ****. hahaha. dok kat s.alam. kalau korang rajin, pi la cari dia.
hint seterusnya, dia keje kat kilang F&N.
:D

2. Saya sedang mendengar...
bunyi ketak ketuk kekunci keyboard ditekan. itu saja.

3. Mungkin saya patut...
buat kerja sekarang ni. dari tadi dok melahu depan pc dok ber fb dan blog hoping. bila nak berubah sikap ni?

4. Saya suka...
minum air kelapa. baru tadi beli air kelapa pandan sampai rm2. pastu, skang ni dah rasa nak terkeluar balek. padan muka!

5. Sahabat-sahabat saya...
ada ramaaiiiii...
a. kawan2 skolah rendah, menengah, matriks, uni.
b. kawan2 kerja
c. kawan2 blog
d. kawan2 en alang
e. kawan2 adik2 saya adalah sahabat saya juga!

6. Saya tak paham...
kenapa saya terlalu cengeng skarang ni. penat tau skejap2 nanges. skejap2 nanges.

7. Saya kehilangan...
mood untuk bekerja. dalam pandangan mata saya ni hanya terbayangkan kenikmatan rehat ketika berpantang nanti. bersama baby. indahnyaaa!!!!

8. Ramai yang berkata...
saya dah kembang tang muka. hidung. bibir. saya tak suka!

10. Cinta itu adalah...
Indah. Sepi. Hingar. Mulus. Ketawa. Tangis. Bersama.

11. Di suatu tempat, seseorang sedang...
berpanas demi mencari sesuap nasi. (suami saya la tu)

12. Saya akan cuba...
menjadi seorang yang tidak terlalu banyak alasan dan aduan.

13. Ayat SELAMANYA membawa maksud...
FOREVAHHH!!!!!!!!!! (tak paham soklan sebenarnya)

14. Telefon bimbit saya
Sony Ericsson K310i. sangat huduh. dah terkopak sana sini. Skarang malam2 dok angaukan iPhone je.

15. Bila saya terjaga...
wajah pertama saya cari, suami. tak tau la lepas ni, wajah baby pulak jadik sasaran.

16. Saya paling meluat...
orang yang moody tak tentu pasal. membuatkan saya moody jugak.

17. Pesta/parti adalah...
kita enjoy!

18. Haiwan yang paling comel pernah saya temui...
3 anak kucing yang saya dan en alang terjumpa malam semalam. en alang sanggup meredah belukar di tengah malam untuk mengutip ketiga2 ekor kucing itu dan bawa pulang ke rumah ibu. dan rumah ibu dah macam spca. segala saiz, rupa dan bentuk kucing boleh didapati di sana.

19. Peringkat umur paling menyeronokkkan saya ialah...
ketika saya berumur 19-23 tahun. zaman uni. zaman tidak terfikirkan masalah langsung. sebab tu pointer sangat huduh.

20. Hari ini...
hari isnin. buat BSP. tensen. sebab 3 kali amek darah dalam satu hari. kalau kumpul2 darah tu semua, boleh buat bagi pada bank darah agaknya.

21. Malam ini saya akan...
dilayan sepeti puteri raja. tak sabar!!!

22. Esok pula saya akan...
menceritakan kepada pembaca blog ini tentang surprise yang suami saya buatkan untuk saya. (tak surprise pon..)

23. Saya betul2 inginkan...
percutian bersama keluarga. di siam atau genting.

24. Ketika anda lihat wajah anda di cermin pagi ini...
Setiap pagi pon elak tgk muka sendiri. sebab dah kembang sangat.

25. Pusat membeli belah atau arked permainan...
lama weiii tak pi shopping mall! kat sini ada supermarket je. hypermarket pon giant je yang ada. huhuhu~

26. Makanan barat atau jepun...
jepun kot. sebab lebih sehat. tapi sejak mengandung ni, dah lama tak pekena sushi. tunggula lepas pantang...mau saya borong sushi tu sampai harga ratus2 kot. hahahaha~

27. Bilik yang terang atau gelap...
lights off pplease!

28. Makanan segera adalah...
heaven!

29. Ayat terakhir yang anda telah katakan pada seseorang...
thanks temankan akak makan tadi ek!

30. Siapa yang anda ingin tag...
a. nurul menulis itu ini
b. maswani
c. hana-chan
d. ayu
e. koklie

harap sesiapa yang kena tag tu, buatla ek.
aku ada baaanyak lagi utang tag. so, rasanya sempat kot tag semua reader. hehehe~

3 comments:

  1. uiksss???
    hana kena tag balik??
    tak aciii........

    ReplyDelete
  2. owh..arini..kawan hana akan ke manjung...
    hana suh dia cari atlassssssss
    kalo dia sesat kappe..intan tolong guide dia ehhh

    ReplyDelete
  3. alamak kena tag ke puterikurekure. hehehehe. nurul pun byk hutang tag dr org jawab sendiri je nama nak menaip adeiii malas. hehehehe. adakah sikap malas ini mmg normal utk org pregnant? huhuhuhu

    ReplyDelete

Jemput2! Makan jemput2 meh!

nuff

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...