Followers

Wednesday, August 19, 2009

pagi ini breakfast cucur dan roti telur.

kan ke semalam dapat surprise dari hana kan?
en alang memula tu tak caya hana tu pompuan.

bila dia sampai umah,
aku suruh dia baca note kat bunga tu.
terus dia tersengih2.
malu sendiri la tu.

semalam petang, pi klinik.
lagi.
tension betul.
agaknya doc dah tau aku tension tengok muka dia je,
next appoinment adalah 3 minggu dari skarang. (slalunya, tiap2 2 minggu ngadap dia)
hahaha.
terima kasih ye doc!
:D

nak cerita apa lagi ek?
macam dah takde modal.

hmmm...
nanti2la kte sambung celoteh ye.
kalau aku ada topik nak bincangkan.

oh ya,
korang rasa nyampah tak ngan waheeda dan akhil tu?
sumpah aku rasa macam geli2 je tgk diorang.
wekkkkk!!!

9 comments:

  1. wahhh..lame N x pekena cucur ni..haruss wat b4 poser..

    ReplyDelete
  2. betul tu intan, naja pun meluat tgk depa 2 org tuh..

    suka la waheeda tu, dapat gak kahwin dgn org yg jd idamannya.. uweeeeeekkkk

    ReplyDelete
  3. selalu waheeda cantik je..
    tp mas kawen tu ta,kde seri
    kenapakahh???

    watashi plak no komen psl diorang kawenn..tuhan lebih mengetahui kannn???

    buat baik dibalas baik
    cewaaaaahhhhh

    ayatttt

    ReplyDelete
  4. whoaaa...
    sedap cucur pepagi nih...
    baby sht alhamdulillah...bgslah...
    take care yaa...

    jgn nakal2...hik2

    ReplyDelete
  5. oh,
    malu nk cakap
    tp nk ckp gak
    jd menyampah dengan waheeda
    sy pun tgk tkder seri

    ReplyDelete
  6. saya pon nyampah..dah la nama sama ngan saya...senyum smpai nampak gusi dapat kawen..hehehehe terlebih sudah...

    ReplyDelete
  7. terkejut diorg kawen secepat ni
    dulu marah2 wartawan

    geram je tgk

    ape2pun mungkin itu yg terbaik buat depa..

    Wallahuallam

    ReplyDelete
  8. topik akil & waheeda adalah isu perbualan kami paling hangat masa nih....

    ReplyDelete

Jemput2! Makan jemput2 meh!

nuff

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...