Followers

Thursday, May 13, 2010

kegilaan aku skarang.

kredit kepada pemilik gambar.
 mee siput goreng rangup.

sedap oooo....
aku rasa benda ni dapat kat kampung aku je kot (johor)
tapi tak tau la kalau tempat lain ada jual jugak.
please bagitau kalau kat tempat lain ada jual...teringin nak lagi!!!!

haritu, ibu goreng satu tupperware setinggi pembaris panjang, lebar pembaris pendek tu, habis ok aku kerjakan sorang2.
satu malam boleh mamah sampai 3-4 keping.
baru 5 hari dah bo-liau. hahhaha~

dan itu kerja aku seorang.
tak ke gila namanya tu.
dah la benda bergoreng, aku leh melantak puas2.

ayah aku makan mee siput goreng ni ngan sambal jawa tu.
tapi aku makan camtu je.
ada rasa lemak2 sket. sedap!

9 comments:

  1. mmg sedap ni kak
    sy slalu mkn ngan smbl kicap
    sedap gak
    nnti leh la akak pos kat sy
    hehehhe

    ReplyDelete
  2. memang best...suka makan dengan sambal tumis garing...sampai tercungap2 kepedasan...

    ReplyDelete
  3. memang sedap intan!

    nak lagi makan dengan sambal merah tumis.. uiiiii.. sedaaapppp

    tapi mee siput ni kalau nak beli, kena tengok gak. yang dalam gambar tu bangsa yang rangup (mee siput pun ade ikut bangsa ke.. HEHE)kalau yang bangsa ni, masa goreng jek terus kembang. Sebab tu makan pun sedap

    naja penah terbeli mee siput yang tak kembang bila digoreng.. Keras gile bila makan. Habis tercalar-calar daging pipi belah dalam.. huhu~

    ReplyDelete
  4. dulu masa kat matrix pun kite gile makan benda alah ni dengan sambal. best nya. alamak, dah terkecurrrr. huhuh :)

    ReplyDelete
  5. ha ah.. baru teringat mee siput..
    Akak aku kalau balik rumah mak mertua dia kat batu pahat mesti beli sbb kat situ murah kot..

    Sedap ah cicah dengan sos cair2 gitu... fuhhh!

    ReplyDelete
  6. nak cuba la. nampak mcm sedap..mesti makan kruk krak kruk krak kan..

    ReplyDelete
  7. korang, sedap gile kan? kat umah dah abis...nanti kena kirim kat sepupu plak. haihhh~

    ReplyDelete
  8. aku nk beli ahhhhhhh. nk balik goreng. dh bape kali ko buat aku terliur. huhhhhhhhhh

    ReplyDelete

Jemput2! Makan jemput2 meh!

nuff

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...