Followers

Friday, May 14, 2010

Khalish bersama mr. Tt.

mr. Tt adalah kependekkan dari mr. tortoise. :)

sungguh khalish ni dah melekat je ngan mr. Tt.
kalau tido, mesti kena ada mr.Tt.
digomol2, dicium2, dikutil2 mr. Tt baru dia tidor.

biarpon ada banyak lagi soft toy dia yang lain,
mr.Tt jugak pujaan hati.

selalu yang aku perasan, khalish dengan mr.Tt 
dia akann bermain puas2 dengan mr. Tt. 
lepas tu campak mr.Tt sebab nak main dgn patung lain.
tapi slalunya dgn patung lain tu skejap2 je.
tak lama2 macam mr.Tt.
dan slalunya patung yang lain2 hanya jadi mainan sementara khalish.
mr.Tt-patung A-mr.Tt-patung B-mr.Tt-patung C. 
lihat. giliran mr.Tt harus diselang2 antara patung2 lain.
dan ini secara officialnya mr.Tt adalah kawan baik khalish.

di entri lain aku buat entri khas untuk mr.Tt ya!
:)

12 comments:

  1. alolololo sangat sangat sangat tiutttttttt gmbr ini :-))

    ReplyDelete
  2. dah naik geram dah tengok si khalish ni...cam mamanya...gebu...

    ReplyDelete
  3. zaza,
    hahaha...awek???

    jiejah,
    hehhe. mata bulat2!

    diana,
    mama dia kusam la. hehehe~ tq yana!

    ReplyDelete
  4. cute sangat hkalish dalam gambar ni~

    ReplyDelete
  5. khalish cute spt biasa..hehe..

    ReplyDelete
  6. geramnya tengok mata dia. mr Tt? comelnya nama. hehehe....

    ReplyDelete
  7. sabo je la dak ni..kena cepat2 bg adik pa..hahaha..
    penat je beli toys kat adib, dia xmo!huhuhu

    ReplyDelete
  8. korang,
    TQ very much!

    cik ah,
    adik eh...nanti2. tgh usaha ni. huahuahua~

    ReplyDelete

Jemput2! Makan jemput2 meh!

nuff

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...