Followers

Wednesday, May 12, 2010

ko tengok. skali datang 2 ok!

2 kad ok.
bukan 2 boyfriend ke apa ke.
hehehe.

oh. semalam tengahari en alang bagitau, ada 2 kad kawen sampai umah.
atas nama aku pulak tu.
so...aku masa tu dapat agak siapa punya kad kan.
dan bila bukak je sampul kad tu, aku dah sengih2.
tapi bila tengok tarikh, start berkerut dahi aku.
camne nak pi 2-2 majlis ni?


kad belah kiri ada karikatur tu dari cikgu shalin. kad kanan kaler pink lembut tu dari princess_N.



nampak ke ek? shalin majlis 5hb Jun.


N pulak majlis 6hb Jun. haihh~ pening2....

so pagi tadi ngadu la kat ibu camne ni. takkan nak berkejar sana sini kan.
plus end of May ada kenduri kat kl.
tu wajib pi sebab sepupu yang kawen.

iso skang ni masing2 tgh perah otak camne nak penuhi jemputan.
dah ramai wooo blogger2 kawen aku tak dapat pi.
rasa segan pon ada gak.
sebab diorang beria antor kad, aku tak pi.
seingat aku, aku pi kenduri ceera je.
haihh...teruk kan aku?

korang ada idea tak camne nak selesaikan masalah ni?

11 comments:

  1. kenduri niera pun kak intan tk dtg :(

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. mmg pening cmtu.. kita pn dh ada 4jemputan hari sama..tlg2..

    ReplyDelete
  4. psstttt, maksu curi2 mai sini..... baca speed reading..sowi ek..... lalalala

    intan, take care :)

    ReplyDelete
  5. huhu..pergi mana yang mampu je lah..dah musim kenduri banyak2 ni..memang susah la nk pergi semua kalau satu utara satu selatan.lain la dekat2 kan

    ReplyDelete
  6. kenduri ceera kalau tak gi, memang kena rotan tu, hehe

    ReplyDelete
  7. daku pun ada masalah serupa nak pi kenduri asna cute n member time study dulu tarikh yg sama. penin daku

    ReplyDelete
  8. vavava..da smpai...alamak..btenbung kerr..?? xpe kak..decide btl2 kak..tp kklo akak dtg..N nk gomol khalish...hihihi

    ReplyDelete
  9. niera,
    sorry dear. masa tu kan, akak terlupa mati ok! bila balek dari penang baru teringat. huhuhu. sori2...

    mama hanim,
    hehehe. mari pening baersama2...

    maksu,
    maksu pon take care tau! sayang maksu!

    farah,
    yup. betul tu. thinking of send money order je kot. hehehehe~

    ceera,
    hikhik...kebetulan awak. masa tu pon nak sambut birthday alang kan...

    nurul,
    jom peningkan pale neh. huhuhu~

    N,
    bagusla N ni. ok...maybe akak turun kl time tu. tapi tak sure lagi.

    ReplyDelete
  10. musim kawin dah kembali. amy pun sama. tak tau lah leh make it ke tak kat wedding kawan2. adeh deh...

    ReplyDelete
  11. hahahah...
    glemer sebentar i di blog u akak
    ngeee

    ReplyDelete

Jemput2! Makan jemput2 meh!

nuff

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...