Followers

Tuesday, May 11, 2010

mesti korang tertanya2 kan?

mana muka budak kecik tu?
dah tak sudi nak pamerkan lagi ke?

hehehe.
sebenarnya, skang ni laptop dan broadband telah dikonker oleh zaza.
jadinya, nak upload gambar terbaru sangat2 la makan hati.
plus, broadband adalah lembab nak mati.
adakah bb aku atau korang pon sama gak camtu?

oh. aku pakai selkom brodben ye.
huhuhu.

tadi lunch mihun tomyam.
semalam kuey teow kungfu.
nak tanya,
ada beza ke kuey teow kungfu dan hong kong?

tapi versi ibu aku buat memang sedap meletup gedebabom!
hehehe~

pagi tadi saje2 la baca balek entri masa aku nak beranak tu.
sekali aku ternanges ok.
hahaha.
camne ntah. layan jiwang plak pepagi tadi.
:)

6 comments:

  1. rasanya celcom berukband memang beruk. kitaorang pon sama je..haritu 3 hari tak boleh report pehtu ok kejap tak oke. skarang pon sama kadang2 elok kadang tak.

    ReplyDelete
  2. kite punye bb pun lembab gak...selkom itulah

    ReplyDelete
  3. farah pon selcom jugak..memang sekarang ni tgh sakit hati

    ReplyDelete
  4. ok fine! org pulangkan balek bodben dengan netbuk kamu!
    (sambil campak netbul+modem)

    laptop org lagi besar la.
    org da bayar bodben org.
    huh!
    *berlagak*

    (lalu blah sambil menghentak-hentak kaki)

    ReplyDelete
  5. moh pi TM point sitiawan and jumpa saya untuk subscribe streamyx..hihihi

    ReplyDelete
  6. afid, pz & farah,
    kan? awat la selkom ni wat pangai camni. kang ada yang tukar pi service lain plak kangg... (terpikir p1 wimax je skang ni)

    zaza budak meroyan,
    malas nak layan kamu! hahahaha~

    sabrina,
    oh..awak keje situ dah ek? hehehe. bila mau jumpa ha?
    ;)

    ReplyDelete

Jemput2! Makan jemput2 meh!

nuff

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...